Stackaren!

Herregud vad mycket det vart nu helt plötsligt.
Måste själv köra Kiro till vet i morgon kl 12.00 till tumbo (som är en bit utanför Eskilstuna) då alla andra jobbar och det börjar blir kris nu med honom.
Shit undrar om jag ens kommer ihåg hur man kör :O
Haha, lite nervös faktiskt.
Får ju inte kör men måste!

I natt 02.30 vaknade jag som vanligt.
Märkte direkt att det luktade konstigt och min första tanke va att Kiro bajsat inne.
Jag hade rätt. Så det va bara att städa det och rasta honom.
På morgonen vid 08.40 vaknar jag av att han sitter och piper.
Då var det dags igen, efter det har han spytt en gång och bajsat mer.
Så här har det hållit på nu 4 omgångar sedan 6 April.
Tycker så synd om han. Han va super pigg igår.
Idag är han jätte hängig och sover tungt.
Som alla andra gånger han vart dålig.

I morgon hos vet blir det undersökning och blodprover som tar ett par dagar innan jag får svar.
Hoppas verkligen inte det är bukspottkörtelinflamation igen.
Han hade det när han va liten.
Det vart dyrt med special foder och massa annat :/
Men det lutar väl åt det då beteendet är likadant.

Usch!! Matte orolig över prinsen ❤

20120425-132849.jpg

Lämna en kommentar