Katterna har simmat idag!

Fick spontanbesök av Thess tidigare idag.
Hon kom med cheeskake och sen vart det nudlar.
Kände mig inte så himla pigg men sen kom vi på att katterna behövde bada.
De fick bada då de hårar som fan. Det fick mig att må lite bättre haha!
Thess fick filma när Schisko simma, såg så kul ut 😛
Tyvärr slutar mitt ljud att funka efter 30 sek typ så ingen ide att visa.
Men vi fick med när Timon morrar järnet åt matte!

Vi spenderade nog en timme i telefonen med vårt tredje bär.
Vi ska förhoppningsvis till Sthlm över en helg i April.
Saknar vår Weronica massor så längtar redan sjukt mycket!

För övrigt så mår jag mycket bättre, tog mammas råd och åt lakrits.
Det har nog hjälpt lite iaf (mot halsen), känner mig inte lika mosig.
Får väl se hur det är imorn 🙂 Stod i BH och dammsög för att jag tok svettades.
Kändes som jag behövde slappa järnet på dagen så det va skönt.

Nu ska jag återgå till OC!!

Det är bara ljud en stund i början ser försvinner det 😦

Först ut va tjockisen Schisko!

Om man tittar noggrant i vattnet ser man ALLT jävla hår, sjukt att hon har nått kvar!

Timons tur 🙂

4 reaktioner till “Katterna har simmat idag!

    1. nej dom blir typ helt paralyserade och står helt stilla i vattnet 😛 as söta! hahaha

  1. Hahah ja jag ser det 😀 Jättefina!

    Jaa, jag ska sätta mig och knåpa ihop nästa inlägg nu då! Skulle hälsa från Tindra att hon väntar på nästa besök ifrån dig!!

Lämna en kommentar